Maränger ala France

Publicerat: 2014-03-19 Kl: 09:02:24 | I kategori: Allmänt

Jag bara älskar maränger, och då menar jag verkligen älskar! Speciellt när marängerna är sega och dom får gärna ha choklad i.

Dessa maränger gjorde jag till Johannes andra kalas ( ibland får man ha två kalas när man fyller år ) som jag serverade tillsammans med lite av varje som glass,grädde,jordgubbar och cocktailfrukt. Tycker det är otroligt gott med lite buffé ibland.




Franska maränger med mandel och choklad gör det lilla extra då chokladen hamnar i botten och smakar som kladdkaka och den krispiga marängen till det med rostad mandel gör att det blir en smaksensation i munnen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback