I'm back!

Publicerat: 2013-09-12 Kl: 22:21:45 | I kategori: Allmänt

Utbildningen lider snart mot sitt slut,bara 3 veckor kvar imorgon och det är blandade känslor. Mest är det jätteskönt att jag kan gå vidare och utvecklas ännu mera och det är spännande med vad som kommer att hända för mig. Man har planer i alla fall så vi får se! ;)

Har trivts så bra på min praktikplats och det har verkligen varit superkul att fått vara på bageriet som man varit på så många gånger när man var liten. Vi lyssnade på Ace of base på jukeboxen för 1 krona låten och fikade. Så härliga minnen! :)

Skönt att jag ska få jobba helger!!!!

Imorgon ska jag få göra en Jamaicatårta! Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback