Våningstårta

Publicerat: 2013-02-15 Kl: 15:39:30 | I kategori: Tårtor

Åh vad det går bra med utbildningen,trivs så himla bra och jag får dela med mig av mina olika idéer och jag är så tacksam över det.
Oftast kommer mina idéer bara sådär och då är det bara att skriva upp det så jag inte glömmer bort det,tex så kan jag sitta på toaletten eller medans jag plockar en massa leksaker från golvet och då ploppar det upp olika saker i huvudet. Det är då jag funderar på och konstaterar att det är det här jag ska hålla på med! :)

Denna fredag hade vi eget arbete,vi gjorde våningstårtor och så här blev resultatet,första gången jag gjort en och jag är en otrolig perfektionist (ibland blir det lite jobbigt faktiskt) och denna tårta hade jag velat lagt ner lite mer tid på för att ta bort och räta till saker men ibland räcker inte tiden till. Men jag är nöjd över resultatet ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback