Liten bröllopstårta kanske?

Publicerat: 2012-08-07 Kl: 15:31:04 | I kategori: Tårtor

Testade att baka en liten tårta igår kväll,tycker det är så roligt och lättsamt att arbeta med sugarpaste och det är snyggt med det stilrena.

Jag är inte så van vid att spritsa så det var tur att det var en testtårta tycker jag.Men med rätt verktyg så går det nog smidigare,dax att införskaffa sig mer material till mitt kök.

 
Ljusa bottnar med fyllningarna hallonmousse och svartvinbärsmousse.Tårtan spacklade jag med smörkräm smaksatt med vanilj innan sugarpasten kom på. :)
Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vad tar du för en tårta ?

Svar: Hej Sandra! Priset varierar på hur stor den ska vara och hur mycket man vill ha på den. :)
Madde

2012-08-16 @ 20:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback